Onze "Wat als" en veel gestelde vragen graag voor u samengevat. Voor verdere vragen klik hier.

Welke maatregelen worden genomen in de winkel voor Corona?

  • Bij het binnenkomen, handen ontsmetten verplicht

  • Mondmasker dragen verplicht

  • Maximum 20 personen tegelijk in de winkel. (400 m² winkel oppervlakte)

  • 1,5m afstand houden van elkaar.

  • Tearoom gesloten.

Kan ik mijn bestelling van de webshop ophalen in jullie winkel?

Uiteraard, bij het afrekenen van uw bestelling krijgt u de keuze tussen verzending of afhaling bij ons in de winkel te Brugge.

 

Afhaling bij ons is gratis.

Hoe worden de producten ingepakt en geleverd?

Onze artikelen worden ingepakt in stevige kartons waarin we onze producten extra beschermen voor het transport.

Onze bestelde artikelen worden op het einde van de werkdag opgehaald door een Bpost koerier, de volgende werkdag zal deze bij u thuis of op het werk de bestelde artikelen leveren.

Welke leveringskosten zijn hieraan verbonden?

De leveringskosten voor België zijn €5,70 per pakket en tot een maximum van 5kg.

Indien uw pakket zwaarder zou zijn dan 5kg, zijn onderstaande supplement bovenop de prijs van €5,70 van toepassing:

  • 5kg tot 10kg:   €0,50

  • 10kg tot 30kg: €5,00

Wat met de levertijd?

Indien u product voorradig is gebeurt de levering binnen 1 & 3 werkdagen.

Heel wat van onze producten worden vers gemaakt, het kan zijn dat de levertermijn voor een bepaald product langer is.

Wanneer dit het geval is, zal dit telkens bij het artikel vermeld staan.

Wanneer uw pakketje verstuurd wordt krijgt u van ons een email met een tracking nummer.

Wat als ik niet thuis ben op het moment van levering?

Als de ontvanger op het moment van levering niet thuis is krijgt hij een briefje van Bpost om het pakket af te halen in een Bpost kantoor.

Wat als bij ontvangst mijn pakket beschadigd lijkt te zijn?

Indien u bij ontvangst beschadiging opmerkt vragen wij u om eerst een foto te nemen van uw pakketje en contact met ons op te nemen. Zodat we een gepaste oplossing kunnen voorzien.

Kan ik bepaalde instructies vermelden bij mijn order?

Uiteraard! bij het afrekenen van uw winkelwagentje voorzien we ruimte voor leveringsinstructies. We zullen er alles aan doen om hier zoveel mogelijk rekening mee te houden.

Ik wil mijn pakket laten leveren op een ander adres als geschenk, is dit mogelijk?

Zeker en vast! indien u dit wenst kunnen we uw producten inpakken als geschenk.

Hier vragen we u om bij het afrekenen het levering adres als opmerking te noteren bij "aantekening toevoegen"

De ontvanger zal aangenaam verrast zijn! 

Kan ik een leveringsdatum opgeven?

Dit is mogelijk, bij het afrekenen van uw winkelwagentje vragen we u om een selectie te maken voor onmiddellijke levering, of levering op datum.

Kan mijn chocolade smelten tijdens het transport?

Chocolade kan perfect bewaard blijven op kamertemperatuur, bij transport zal dit dan ook geen problemen geven.

In de warme zomermaanden ligt dit voor bepaalde producten gevoeliger, deze zullen dan ook tijdelijk niet beschikbaar zijn voor levering maar enkel voor Click & Collect.

Contact:

Havenstraat 1

8000 Brugge

België

+32(0)50 34 78 60

info@chocolate-world.be

Roose's Chocolate World / Copyright© 2020 / All rights reserved